2013. október 23., szerda


Kedves Barátok, Ismerősök és akik olvassák ezt az írást!

Már elég régen írtam új bejegyzést, "csupán" a blog oldalain lévő információkat bővítettem.
A szappankészítés újra erőre kapott bennem és a mindennapi életünkben :)

Kísérletezésekbe kezdtem újdonsült :)

Az egyik sikertörténetem egy natúr pálmazsírral készült szappan.

Gyakorlatilag az alapokkal kísérleteztem, hogy mindenféle "ízesítések" nélkül, melyik, milyen. Érzetre, hatásra, tisztító képességre.
Egyik nap úgy jöttem haza, hogy a kötött táskámban volt egy toll ami a hófehér nadrágomat megnézte közelről párszor :)
Nem örültem túlzottan. Előkaptam a mosószert és dörzsölgettem, de mindhiába...
Amikor hirtelen a szemem sarkából megláttam legújabb pálmazsírral készült natúr szappankámat, hm..., próba cseresznye. Kétszer dörzsöltem át a nadrágom tintás részét vele és kijött! Egyszerűen kijött belőle! Halleluja:) 

Azóta több helyzet volt amiben megállta ebből a szempontból a helyét.

A hófehér függönyömön valamilyen festékszerű barnás-bordó foltot kiszedte.

A harmadik számomra nagy dolog pedig, hogy olajos étellel leettem 2 kedvenc pólómat egymás után követő napokon. Már vagy egy hónapja volt és kétszer azóta átmostam őket és finom kis olívás szappannal is megdörzsöltem, mindhiába. Már le is mondtam róluk. 
Oké akkor ezek a kedvenc darabok már csak a kertben fognak viselődni általam.
A függönyfolt kiszedése után viszont gondoltam, jó, akkor ezt is megpróbálom, annyit megér.
Háromszor kellett vele jól átdörzsölni, de kiszedte az olajfoltot a pólókból, 
ilyen sok idő eltelte után! Elégedett vagyok :)

Örülök, hogy e "véletlen" által kiderült e kis szappannak a nagyfokú tisztító ereje.

Áldott szép estét Mindenkinek!
Gyöngyös


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése